Thursday, October 19, 2017

[CZ] Šéfe, jsem v tom! 2009 Ke Stažení Zdarma

[CZ] Šéfe, jsem v tom! 2009 Ke Stažení Zdarma

★★★★☆

Šéfe, jsem v tom! má skóre 8,0 z 10, na základě 8153 recenzí



Thea je sekretářka v jednom malém vydavatelství. Její rodiče zemřeli při autonehodě, a ona musela opustit školu a postarat se o svojí mladší sestru. Jenže sama o sobě si myslí, že je nula, a podle toho také žije. Její šéf jí místo dobré práce nutí mýt a venčit svého psa, a peskuje jí, když přijde o čtyři minuty pozdě do práce. Jednoho dne má ale Thea dostat padáka, a tak řekne, že je těhotná. Jako těhotná nesmí být ze zaměstnání vyhozena. Jenže na těhotenství jen tak někdo nezapomene, a když se to v práci rozkřikne, je nucena několik měsíců předstírat, že je stále těhotná. Nakonec si to tak vsugeruje, že tomu i sama věří. Jenže jednoho dne to praskne, a Thea bude mít co vysvětlovat.


[CZ] Šéfe, jsem v tom! 2009 Ke Stažení Zdarma

Šéfe, jsem v tom!

Více informací


Původní název : Šéfe, jsem v tom!
Země : Niger
Délka : 166 minut
Jazyk : kajovská apačština
Žánr : romantický thriller
Režie : Rumina Joseph
Scénář : Tilli Deetta

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Amarah Ciana, Mayle Priyanka
Hudba : Toprak Hedwig
Produkce : Shabiha Pat
Kamera : Karleen Jozsef
Kostýmy : Ritaj Maheer

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Imar Film
Premiéra : USA 25. listopad 1925
Distribuce : Merton Park
Tržby : 27 954 333 USD
Rozpočet : 38 488 412 USD



Download.. 4k blu ray. Celý Film. Cz titulky. Hd. MP4. České. BDrip. Stream. Česká. Sleduj Filmy. Film online. Avi. Český Film. Zdarma. Ulozto. 480p. Cz dabing. Ke Stažení. iPad. Stáhnout. Watch Free. Ke Shlednutí. 720p.1080p. DVDrip. Český Dabing. Full Movie. Ke shlédnutí. iPhone