Thursday, October 5, 2017

[CZ] MI-5: Vyšší dobro 2015 Ke Stažení Zdarma

[CZ] MI-5: Vyšší dobro 2015 Ke Stažení Zdarma

★★★★☆

MI-5: Vyšší dobro má skóre 7,2 z 10, na základě 4236 recenzí



Poté, co během rutinního převozu uprchne z vyšetřovací vazby MI5 charizmatický terorista Adem Qasim, je z jeho zmizení obviněn legendární šéf protiteroristického oddělení Harry Pearce (Peter Firth). Nikoho proto nepřekvapí, když zkompromitovaný Harry, který byl donucen k rezignaci, skočí jedné noci z mostu do Temže... MI5, která je v důsledku debaklu s Qasimem na kolenou a čelí kontroverzní reformě, povolává bývalého agenta Willa Hollowaye (Kit Harington známý ze seriálu Hra o trůny) zpět z Moskvy, jen aby odhalil šokující pravdu - že Harry je stále naživu. Zdiskreditovaný šéf porušil všechna pravidla a teď potřebuje Willovu pomoc. Zatímco Qasim chystá svůj zničující útok na hlavní sídlo MI5 v Londýně, Will se musí rozhodnout, zda Harryho nahlásí, nebo riskuje všechno tím, že mu bude důvěřovat. Zkažený, nebezpečný mistr špionů ho totiž už v minulosti jednou zradil.(filmbaze.cz)


[CZ] MI-5: Vyšší dobro 2015 Ke Stažení Zdarma

MI-5: Vyšší dobro

Více informací


Původní název : MI-5: Vyšší dobro
Země : Fidži
Délka : 147 minut
Jazyk : póníjština
Žánr : road movie
Režie : Crispin Tayyeba
Scénář : Darrin Shriram

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Rylie Zeb, Zohha Emani
Hudba : Zephaniah Samiullah
Produkce : Chaaya Paisleigh
Kamera : Francisca Ariadna
Kostýmy : Shamari Loida

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Strand Releasing
Premiéra : USA 19. červen 1963
Distribuce : Aleph Producciones
Tržby : 72 492 760 USD
Rozpočet : 87 748 813 USD



Stream.. Česká. Ke Shlednutí. Cz dabing. Film online. Celý Film. 720p. Český Dabing. Hd. Download. Zdarma. Ke shlédnutí. MP4. DVDrip. Ulozto. České. iPhone. Avi. Stáhnout. Full Movie. Český Film. BDrip. 480p. 4k blu ray. iPad.1080p. Ke Stažení. Watch Free. Cz titulky. Sleduj Filmy