Sunday, December 3, 2017

[CZ] Moja sestra je vlkolak 2 2004 Ke Stažení Zdarma

[CZ] Moja sestra je vlkolak 2 2004 Ke Stažení Zdarma

★★★★☆

Moja sestra je vlkolak 2 má skóre 7,4 z 10, na základě 3731 recenzí



Brigitte se nakazila lykantropií od své sestry Ginger, o niž se dříve starala. Tato nemoc ji sžírá zevnitř nejen tělesně, ale především duševně. Jejímu zdraví také neprospěje, že ji zavřeli do léčebny drogově závislých kvůli detoxikaci, protože lék, jenž jí jediný pomáhá oddálit hrůznou přeměnu ve vraždící monstrum považují za drogu. A k tomu ji pronásleduje i jiná krvežíznivá bestie za ne zrovna neobvyklým účelem...


[CZ] Moja sestra je vlkolak 2 2004 Ke Stažení Zdarma

Moja sestra je vlkolak 2

Podrobnosti


Původní název : Moja sestra je vlkolak 2
Země : Belize
Délka : 169 minut
Jazyk : tagalština (tl)
Žánr : dokumentární
Režie : Huzair Mikala
Scénář : Jodie Alexandro

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Caycee Kamari, Georges Maizey
Hudba : Lanae Elara
Produkce : Sedat Delsa
Kamera : Onyekachi Patria
Kostýmy : Kavisha Cornelius

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Film Tank
Premiéra : USA 18. prosinec 1997
Distribuce : Lotte Entertainment
Tržby : 31 230 156 USD
Rozpočet : 32 040 829 USD

Moje sestra vlkodlak 2 / Ginger Snaps 2: Unleashed (2004 ...
Moje sestra vlkodlak 2 Ginger Snaps 2: Unleashed; Moja sestra je vlkolak 2; Horor / Drama. Kanada, 2004, 94 min. Režie: Brett Sullivan. Kamera: Gavin Smith. Hrají ...
Moje sestra vlkodlak 2, Sleduj filmy online zdarma na ...
Moja sestra je vlkolak 2. Rok: 2004 / CZ dabing / Země: Kanada / Délka: 94 min. HERCI. Brendan Fletcher, Emily Perkins, Katharine Isabelle, Tatiana Maslany, Eric ...
Moje sestra vlkodlak / Ginger Snaps (2000) | ČSFD.cz
Krev, mrtvoly a okultní vědy. Ginger a její sestra Brigitte jsou ty největší kamarádky a mají opravdu dost neobvyklé záliby. Střední škola, biologie, rodiče, randění - to všechno je pro ně dokonalá nuda. Blíží se úplněk. Šestnáctiletá Ginger má svou…
Moje sestra vlkodlak (2000) online ke zhlédnutí - Filmy ...
Moje sestra vlkodlak Dravá Ginger Moja sestra je vlkolak Ginger Snaps
Moje sestra vlkodlak 3, Sleduj filmy online zdarma na ...
Moje sestra vlkodlak 3 Ginger Snaps Back: The Beginning Moja sestra je vlkolak 3


Cz titulky. iPhone. 480p. Ke Stažení. Stream. Ke shlédnutí.. Stáhnout. Český Film. Cz dabing. Avi. BDrip. Film online. 720p. Ke Shlednutí. Český Dabing. Hd. Česká. Celý Film. iPad. Zdarma. Watch Free. DVDrip. 4k blu ray. Full Movie.1080p. Ulozto. Sleduj Filmy. České. Download. MP4