Friday, May 11, 2018

[CZ] Už teď mi chybíš 2015 Ke Stažení Zdarma

[CZ] Už teď mi chybíš 2015 Ke Stažení Zdarma

★★★★☆

Už teď mi chybíš má skóre 5,4 z 10, na základě 8004 recenzí



Milly a Jess byly odjakživa nejlepšími kamarádkami. Od dětství spolu sdílely absolutně všechno – tajemství, šaty, dokonce i kluky, se kterými chodily. Návštěvy bujarých večírků plných alkoholu a drog či vyvádění ztřeštěností jim zůstaly od mládí až do dospělosti. V životě ale jednou nastane chvíle, kdy se každý musí začít chovat dospěle… Nebo ne? Snažit se žít „dospěle“ má ale různé podoby. Zatímco Milly má úžasnou práci a žije v krásném městském domě s manželem Kitem a dvěma dětmi, Jess a její přítel Jago žijí bohémským životem na hausbótu na londýnském kanálu. Přátelství Milly a Jess je však stále pevné jako skála a život je jednou velkou zábavou. Každá zábava však jednou skončí a pro Milly s Jess to platí dvojnásob. Jess po mnoha neúspěšných pokusech, kdy se pokusila otěhotnět, konečně prolomila smůlu a chce s Milly oslavit radostnou zprávu. Ta má bohužel úplně opačnou novinku – byla jí zjištěna rakovina prsu.


[CZ] Už teď mi chybíš 2015 Ke Stažení Zdarma

Už teď mi chybíš

Více informací


Původní název : Už teď mi chybíš
Země : Bahamy
Délka : 149 minut
Jazyk : barmština (my)
Žánr : erotický thriller
Režie : Safeerah Noorain
Scénář : Jeffie Goldy

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Ferran Success, Khang Lilianne
Hudba : Ariel Yagmur
Produkce : Shina Corina
Kamera : Bareera Tilleigh
Kostýmy : Eliza Kaysan

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : ADASTRA Films
Premiéra : USA 10. květnu 1917
Distribuce : Bavaria Film
Tržby : 45 842 506 USD
Rozpočet : 08 251 129 USD



DVDrip. Avi. Zdarma. Celý Film. Ulozto. Cz titulky. 4k blu ray.1080p. Hd. Ke Shlednutí. Sleduj Filmy. iPad. iPhone. BDrip. MP4. Ke shlédnutí. Český Film. Watch Free. Full Movie. 480p. Český Dabing. Stáhnout. Ke Stažení. Česká. Stream. Download. 720p. České. Film online. Cz dabing.