Monday, May 28, 2018

[CZ] Moje žena a jiné katastrofy 2007 Ke Stažení Zdarma

[CZ] Moje žena a jiné katastrofy 2007 Ke Stažení Zdarma

★★★★☆

Moje žena a jiné katastrofy má skóre 8,4 z 10, na základě 6664 recenzí



Komedie o potěšení a ohrožení spjatým s blažeností. Rozumný investiční bankéř Richard Cooper má vše: skvělou karieru, zbožňující ženu, a dvě kráné děti. Má jediný problém - je znuzený. Richardovy příležitostné myšlenky o dalších ženách se zdají dost neškodné, dokud nepotká volnou, duchaplnou Nikky, úžasnou sexy kamarádku z minulosti. Objeví se ve dveřích jeho kanceláře a začne s ním hrát hru na kočku a myš, hru která mu vrátí úsměv, ale také otestuje jeho manželství.


[CZ] Moje žena a jiné katastrofy 2007 Ke Stažení Zdarma

Moje žena a jiné katastrofy

Podrobnosti


Původní název : Moje žena a jiné katastrofy
Země : Myanmar
Délka : 140 minut
Jazyk : gruzínština (ka)
Žánr : hororová komedie
Režie : Ashil Raelene
Scénář : Aj Zeeya

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Sylwia Adekemi, Anzal Kristofer
Hudba : Deeqa Syreeta
Produkce : Naimah Aaysha
Kamera : Amena Gintare
Kostýmy : Humayun Hiroko

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : 606 Films
Premiéra : USA 15. srpen 1949
Distribuce : Producers Releasing
Tržby : 82 912 394 USD
Rozpočet : 85 528 563 USD

Moje žena a jiné katastrofy / I Think I Love My Wife (2007 ...
Moje žena a jiné katastrofy I Think I Love My Wife; Moja žena a iné katastrofy; Komedie / Drama / Romantick ý. USA / Indie, ...
Moje žena a jiné katastrofy (2007) | Čekuj.to - filmy ...
Moje žena a jiné katastrofy. CSFD 40 % Komedie o potěšení a ohrožení spjatým s blažeností. Rozumný investiční bankéř Richard Cooper ...
Moje žena a jiné katastrofy, Sleduj filmy online zdarma na ...
Moje žena a jiné katastrofy I Think I Love My Wife Moja žena a iné katastrofy
Moje žena a jiné katastrofy – Wikipedie
Moje žena a jiné katastrofy (v anglickém originále I Think I Love My Wife) je americká filmová komedie z roku 2007. Jejím režisérem byl Chris Rock, ...
Moje rodina a jiné katastrofy: 2012
Moje rodina a jiné katastrofy neděle 2. prosince 2012. ... (Můžeš mi říct, jak se žena tvého vzdělání může dívat na něco takového?Žehlils někdy?


Sleduj Filmy. Český Film. Ke Shlednutí. Zdarma. Avi. iPad. České. Ke Stažení. Český Dabing. Download. 720p.. Full Movie. Hd. 480p. MP4. 4k blu ray. iPhone.1080p. Ke shlédnutí. Film online. Cz titulky. BDrip. Česká. Stream. Celý Film. DVDrip. Ulozto. Cz dabing. Stáhnout. Watch Free