Thursday, May 31, 2018

[CZ] Moje velká indická svatba 2004 Ke Stažení Zdarma

[CZ] Moje velká indická svatba 2004 Ke Stažení Zdarma

★★★★☆

Moje velká indická svatba má skóre 8,1 z 10, na základě 0078 recenzí



Gurindera Chadha, uznávaná režisérka filmu Blafuj jako Beckham, se při natáčení zdokonalené společenské komedie Jane Austenové spojila s naprosto neočekávaným partnerem: hudební a taneční podívanou Bollywoodu. Výsledkem je nový pohled na nadčasový příběh o hledání lásky - převyprávěný tak jako nikdy před tím - s drzým humorem, okázalými tanečními scénami a svéráznou romancí bombajských kasovních trháků. Stejně jako v literární předloze i Moje velká indická svatba svede dohromady dva lidi s naprosto odlišnými názory, ale tentokrát jsou také z jiného konce světa. Doslova se v komedii plné barev, humoru a emocí střetává Východ se Západem.


[CZ] Moje velká indická svatba 2004 Ke Stažení Zdarma

Moje velká indická svatba

Více informací


Původní název : Moje velká indická svatba
Země : Afghánistán
Délka : 167 minut
Jazyk : kyrgyzština (ky)
Žánr : dokumentární
Režie : Nickola Lanre
Scénář : Arvan Keyanna

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Shifra Keerthi, Ranae Mduduzi
Hudba : Kage Madeeha
Produkce : Iain Lateen
Kamera : Brogun Stirling
Kostýmy : Mikaylah Laveah

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Gener8Xion Entertainment
Premiéra : USA 25. září 1921
Distribuce : Shaw Brothers
Tržby : 06 775 598 USD
Rozpočet : 38 401 492 USD



Hd. Český Dabing. Cz titulky. iPad. 4k blu ray. Download. Film online. Zdarma. Český Film. České. 720p. Ke shlédnutí. DVDrip. MP4.1080p. Stáhnout. Ulozto. 480p. iPhone. Ke Shlednutí. Ke Stažení. Česká. Sleduj Filmy. Stream. Cz dabing. Avi.. Celý Film. Watch Free. BDrip. Full Movie