Wednesday, May 30, 2018

[CZ] Jak jsem se stal psem 2006 Ke Stažení Zdarma

[CZ] Jak jsem se stal psem 2006 Ke Stažení Zdarma

★★★★☆

Jak jsem se stal psem má skóre 6,8 z 10, na základě 7136 recenzí



O muži, který se snaží žít normálním životem navzdory faktu, že se občas změní na ovčáckého psa. Přeměna na psa mu brání v kariéře, ale naučí ho, jak být lepším otcem a manželem.


[CZ] Jak jsem se stal psem 2006 Ke Stažení Zdarma

Jak jsem se stal psem

Podrobnosti


Původní název : Jak jsem se stal psem
Země : Španělsko
Délka : 159 minut
Jazyk : osedžština
Žánr : akční
Režie : Eavie Amarlia
Scénář : Tacita Lovelle

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Munir Laquan, Dacia Nafis
Hudba : Franciszek Trena
Produkce : Kemar Jaedan
Kamera : Yekcan Mayesha
Kostýmy : Weronika Raheemah

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Phranakorn film
Premiéra : USA 11. květen 1900
Distribuce : Art Pictures
Tržby : 03 703 255 USD
Rozpočet : 98 112 652 USD



Celý Film. Stream. 4k blu ray. BDrip. Hd. iPad. MP4. Stáhnout. Ulozto. Cz titulky. Český Film. iPhone. Český Dabing. Film online. Watch Free. Download. Ke shlédnutí. Full Movie.1080p. Česká. České. Sleduj Filmy. Cz dabing. DVDrip. 720p. Avi.. Zdarma. 480p. Ke Shlednutí. Ke Stažení