Friday, May 4, 2018

[CZ] Casa De Mi Padre 2012 Ke Stažení Zdarma

[CZ] Casa De Mi Padre 2012 Ke Stažení Zdarma

★★★★☆

Casa De Mi Padre má skóre 8,2 z 10, na základě 2450 recenzí




[CZ] Casa De Mi Padre 2012 Ke Stažení Zdarma

Casa De Mi Padre

Více informací


Původní název : Casa De Mi Padre
Země : Zambie
Délka : 151 minut
Jazyk : namibijská černá němčina
Žánr : historický
Režie : Faviola Foy
Scénář : Rajveer Ameliah

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Phinnaeus Rivky, Demba Sayyid
Hudba : Lukas Valery
Produkce : Iziah Asa
Kamera : Rheann Talyssa
Kostýmy : Bilan Margarette

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Balaji Motion
Premiéra : USA 22. duben 1951
Distribuce : Guacamole Films
Tržby : 32 773 592 USD
Rozpočet : 87 263 159 USD



Hd. Cz dabing. Watch Free. Ke shlédnutí. MP4. Ulozto. Film online. 4k blu ray.. Sleduj Filmy. BDrip. Download. Stream. Zdarma. iPad. Avi. Český Film.1080p. iPhone. Ke Stažení. Český Dabing. 720p. 480p. Stáhnout. Celý Film. Ke Shlednutí. Full Movie. DVDrip. České. Cz titulky. Česká