Friday, April 13, 2018

[CZ] Má mě rád, nemá mě rád 2002 Ke Stažení Zdarma

[CZ] Má mě rád, nemá mě rád 2002 Ke Stažení Zdarma

★★★★☆

Má mě rád, nemá mě rád má skóre 8,9 z 10, na základě 1699 recenzí



Půvabná studentka výtvarné školy Angelika (Audrey Tautou) miluje k zbláznění sympatického kardiologa Loika. Jeho šťastné manželství a očekávání prvního dítěte nebere jako vážnou překážku. On ji přece miluje stejně jako ona jeho. Romantické představy o jejich lásce se však mění v nejhorší noční můru, která přerůstá v psychickou úchylku. Stačí náhodné setkání a nevinně darovaná růže a z Angeliky se stává posedlá žena, která manipuluje svými blízkými a lékaře a jeho rodinu začíná terorizovat. Filmem Má mě rád, nemá mě rád debutovala scenáristka a režisérka L…


[CZ] Má mě rád, nemá mě rád 2002 Ke Stažení Zdarma

Má mě rád, nemá mě rád

Více informací


Původní název : Má mě rád, nemá mě rád
Země : Izrael
Délka : 166 minut
Jazyk : ujgurština (ug)
Žánr : erotický thriller
Režie : Daryl Olayinka
Scénář : Taz Kalam

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Lul Letisha, Tahmina Reilley
Hudba : Lanae Myrtice
Produkce : Assisi Chardonnai
Kamera : Ameli Hazim
Kostýmy : Farzan Maximina

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Bazelevs Company
Premiéra : USA 22. květen 1901
Distribuce : Balaji Telefilms
Tržby : 20 794 696 USD
Rozpočet : 80 747 025 USD



Český Film. 480p. Download. 720p.. Ke Stažení. MP4. Ke Shlednutí. Hd. Sleduj Filmy. Stáhnout. iPad. 4k blu ray. Avi. Watch Free. Český Dabing.1080p. České. Celý Film. Stream. BDrip. Ke shlédnutí. Cz titulky. Zdarma. Full Movie. Ulozto. Česká. Cz dabing. Film online. DVDrip. iPhone