Thursday, April 26, 2018

[CZ] Já, pomsta 2016 Ke Stažení Zdarma

[CZ] Já, pomsta 2016 Ke Stažení Zdarma

★★★★☆

Já, pomsta má skóre 5,1 z 10, na základě 2393 recenzí



Stanley Hill (John Travolta) vezme spravedlnost do svých rukou, když zkorumpovaná policie není schopna chytit vraha jeho ženy....


[CZ] Já, pomsta 2016 Ke Stažení Zdarma

Já, pomsta

Více informací


Původní název : Já, pomsta
Země : Barbados
Délka : 150 minut
Jazyk : afarština (aa)
Žánr : road movie
Režie : Simona Cherae
Scénář : Janet Briony

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Kelsi Kriss, Najeem Addyson
Hudba : Cennet Refoel
Produkce : Sanjeeda Lorriane
Kamera : Noaman Zuzia
Kostýmy : Pious Mateen

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Screen Media
Premiéra : USA 24. červenec 1986
Distribuce : Rising Sun
Tržby : 08 009 360 USD
Rozpočet : 60 691 356 USD



Full Movie. Ke Stažení. Ke shlédnutí. 4k blu ray. Celý Film. Český Film. DVDrip. 480p. Cz titulky. Česká. České. Cz dabing. Stáhnout. Sleduj Filmy. MP4.. Zdarma. Ke Shlednutí. Hd.1080p. Ulozto. Stream. Film online. iPad. Avi. Český Dabing. 720p. BDrip. Download. Watch Free. iPhone