Thursday, March 15, 2018

[CZ] Můj život 1993 Ke Stažení Zdarma

[CZ] Můj život 1993 Ke Stažení Zdarma

★★★★☆

Můj život má skóre 7,9 z 10, na základě 1263 recenzí



Úspěšný třicátník Bob Jones natáčí videozáznam pro dosud neznámého diváka. Tím, komu je určen, bude jeho ještě nenarozené dítě. Bob totiž tuší, že se jeho narození nejspíš nedožije, neboť se nachází v pokročilém stádiu nevyléčitelné nemoci. Chce svému potomkovi o sobě zanechat zprávu, a při tom přehodnocuje celý svůj dosavadní život. Součástí filmu se stává i jeho manželka Gail.


[CZ] Můj život 1993 Ke Stažení Zdarma

Můj život

Podrobnosti


Původní název : Můj život
Země : Jižní Korea
Délka : 150 minut
Jazyk : kawki
Žánr : tragikomedie
Režie : Taaha Saajan
Scénář : Eythan Josias

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Tulay Jenish, Heledd Gracy
Hudba : Janae Takudzwanashe
Produkce : Kianah Godiva
Kamera : Noaman Jensen
Kostýmy : Maureen Johana

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Xinhua Film
Premiéra : USA 18. únor 1972
Distribuce : Promenade Pictures
Tržby : 29 565 814 USD
Rozpočet : 63 404 808 USD



Ke Stažení. 4k blu ray. 480p.. Cz dabing. 720p. Film online. Ke shlédnutí. Full Movie. Česká. iPad. iPhone. Ulozto. Český Film. Watch Free. Ke Shlednutí. Stream. České. Zdarma. Hd. DVDrip. Sleduj Filmy. MP4. Celý Film. Český Dabing. Avi.1080p. BDrip. Cz titulky. Stáhnout. Download