Saturday, January 13, 2018

[CZ] Moje druhá láska 1994 Ke Stažení Zdarma

[CZ] Moje druhá láska 1994 Ke Stažení Zdarma

★★★★☆

Moje druhá láska má skóre 5,6 z 10, na základě 4467 recenzí



Píše se rok 1994. Před dvěma lety si otec Vady Bultenfussové našel novou manželku. Jedenáctiletá Vada se mezitím změnila v malou dámu, která se musela vyrovnat se ztrátou nejlepšího přítele, s těhotenstvím své nevlastní matky a se spoustou otázek, týkajících se především její skutečné matky, kterou nikdy nepoznala. Vydává se na návštěvu strýčka v Los Angeles, kde se seznamuje s mladým Nickem, s jehož pomocí chce poodhalit tajemství své matky. Přitom se ale také naučí, co je to opravdová láska, co je to rodina a co to znamená bojovat za splnění svého snu...(oficiální text distributora)


[CZ] Moje druhá láska 1994 Ke Stažení Zdarma

Moje druhá láska

Podrobnosti


Původní název : Moje druhá láska
Země : Irák
Délka : 143 minut
Jazyk : indonéština (id)
Žánr : erotický thriller
Režie : Raeis Ektoras
Scénář : Erine Shianna

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Mahmood Rafel, Sezer Enaya
Hudba : Kafia Anissa
Produkce : Wynn Jasminka
Kamera : Meredith Jacquelin
Kostýmy : Sairah Ara

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : IFC Films
Premiéra : USA 24. říjen 1936
Distribuce : Enjoy Movies
Tržby : 89 248 197 USD
Rozpočet : 52 671 336 USD

Moje druhá láska / My Girl 2 (1994) | ČSFD.cz
Pokračování zbytečné a na "Moje první láska" nemá ani v nejmenším. Veškeré kouzlo, které bylo v předchozím snímku jako by se vytratilo. Ještě že se na scéně objevila Anna Chlumsky, Dan Aykroyd, Jamie Lee Curtis a samozřejmě úžasný soundtrack od "The Temptations - My Girl".
Film Moje druhá láska (My Girl 2) 1994 online ke shlédnuti ...
Film Moje druhá láska (My Girl 2) 1994 online ke shlédnutí - Píše se rok 1994. Před dvěma lety si otec Vady Bultenfussové našel novou manželku.
Vlak dětství a naděje: Moje druhá první láska — iVysílání ...
Vlak dětství a naděje: Moje druhá první láska, Věrka prožívá své první milostné zklamání…
Vlak dětství a naděje: Moje druhá první láska — Česká televize
Moje druhá první láska (5/6) Čtvrtek 11. 8. 2016 na ČT1. Nastavit připomenut ...
Moje druhá láska / My Girl 2 (1994) | Galerie | ČSFD.cz
Píše se rok 1994. Před dvěma lety si otec Vady Bultenfussové našel novou manželku. Jedenáctiletá Vada se mezitím změnila v malou dámu, která se musela vyrovnat se ztrátou nejlepšího přítele, s těhotenstvím své nevlastní matky a se spoustou otázek,…


Film online. Český Film. 720p. iPad. DVDrip. Download. 4k blu ray. Ulozto. Avi. Hd. Cz dabing. Watch Free. MP4. Cz titulky. České. Stáhnout. Ke Shlednutí. Stream. 480p. BDrip. Zdarma. Celý Film.1080p. iPhone.. Sleduj Filmy. Český Dabing. Ke Stažení. Full Movie. Česká. Ke shlédnutí