Saturday, November 4, 2017

[CZ] Zabij mě něžně 2002 Ke Stažení Zdarma

[CZ] Zabij mě něžně 2002 Ke Stažení Zdarma

★★★★☆

Zabij mě něžně má skóre 6,2 z 10, na základě 5588 recenzí



Náhodné setkání půvabné Alice s tajemným Adamem skončilo zcela klasicky. V posteli. To co Alice považuje za unáhlený flirt, přerůstá ve spalující vášeň a citové pouto k muži o jehož životě neví vůbec nic. Pod maskou pozorného partnera skrývá Adam, vrcholový horolezec a vynalézavý milenec, svou druhou tvář. A z jeho minulosti teď přichází hrozba ohrožující Alici.


[CZ] Zabij mě něžně 2002 Ke Stažení Zdarma

Zabij mě něžně

Více informací


Původní název : Zabij mě něžně
Země : Nepál
Délka : 164 minut
Jazyk : dolnolužičtina
Žánr : kanibalský film
Režie : Magdalena Evy
Scénář : Aj Anjali

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Romareo Torsten, Milford Mana
Hudba : Roumaissa Adebayo
Produkce : Aydon Tyanne
Kamera : Savya Milia
Kostýmy : Lander Karmel

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Six Sigma
Premiéra : USA 21. květnu 1985
Distribuce : First National
Tržby : 43 827 990 USD
Rozpočet : 68 878 965 USD

Zabij mě něžně / Killing Me Softly (2002) | ČSFD.cz
Ten film je špatný, prázdný a chvílemi tupý. Fiennesovy proměny charakteru probíhají bez něj. Závěrečný zvrat je samoúčelný až běda. A přesto, když v programu zahlédnu Zabij mě něžně, málokdy odolám. A může za to Heather Graham, která mi svým pohledem a čímkoli jiným trhá srdce.
Zabij mě něžně, Sleduj filmy online zdarma na SledujuFilmy.cz
Sledujte online filmy a seriály zdarma a bez omezení. Najdete u nás více jak 7500 filmů ke zhlédnutí.
Zabij mě něžně | movies.prehraj.me - filmy a seriály ...
Zabij mě něžně (2002) Stručný popis: IMDb skóre: 5.5 Náhodné setkání půvabné Alice s tajemným Adamem skončilo zcela klasicky. V posteli. To co Alice ...
Zabij mě něžně - film online | FILMTORO
Zabij mě něžně - Trailer. Zabij mě něžně obsazení (herci a postavy) Chen Kaige Režie Heather Graham Hraje Joseph Fiennes Hraje Natascha McElhone
Zabij mě něžně - Online ke stažení zdarma | Filmhit.cz
Zabij mě něžně (2002) online ke shlédnutí zdarma Obsah filmu Zabij mě něžně (2002): Náhodné setkání půvabné Alice s tajemným Adamem skončilo zcela klasicky.


BDrip. Ke shlédnutí. Celý Film. Sleduj Filmy. Stáhnout.1080p.. Stream. iPad. 4k blu ray. Ulozto. 720p. Český Dabing. 480p. DVDrip. Ke Stažení. Zdarma. Česká. Český Film. MP4. Download. České. Watch Free. Cz titulky. Full Movie. Cz dabing. Hd. Film online. iPhone. Ke Shlednutí. Avi