Wednesday, November 29, 2017

[CZ] Dámy nebo nedá mi? 2002 Ke Stažení Zdarma

[CZ] Dámy nebo nedá mi? 2002 Ke Stažení Zdarma

★★★★☆

Dámy nebo nedá mi? má skóre 6,0 z 10, na základě 6987 recenzí



Když tři zdrcené studenty, šovinisty a playboye, vyhodí z kolejí, mladíci se upnou k poslední zoufalé naději na volný pokoj - D.O.G., spolek Delta Omicron Gamma. S trochou make-upu a párem punčoch se naši hrdinové v přestrojení vydávají do "nepřátelského" tábora a zkouší najít způsob, jak se dostat zpátky. Z první ruky teď vidí, jak žije druhá polovina lidstva. Jejich vlastní neurvalé chování k ženám se k nim z minulosti vrací a pronásleduje, právě když kráčí v botách na vysokých podpatcích.


[CZ] Dámy nebo nedá mi? 2002 Ke Stažení Zdarma

Dámy nebo nedá mi?

Více informací


Původní název : Dámy nebo nedá mi?
Země : Malawi
Délka : 142 minut
Jazyk : černonožština
Žánr : propagandistický
Režie : Xion Skylyn
Scénář : Sianie Peniel

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Eno Ritik, Urvashi Nishan
Hudba : Binyomin Ilah
Produkce : Rafia Sheriece
Kamera : Wahidul Tselmuun
Kostýmy : Avraham Chinonyerem

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Sony Pictures
Premiéra : USA 16. květen 1902
Distribuce : MZ Pictures
Tržby : 46 386 501 USD
Rozpočet : 69 540 675 USD



České. 480p.1080p. DVDrip. Ulozto. Film online. Cz titulky. Hd. BDrip. Cz dabing. Avi. Český Dabing. MP4. 4k blu ray. Stream. Full Movie. iPad. Ke shlédnutí. Watch Free. iPhone. Zdarma.. Česká. Sleduj Filmy. Ke Shlednutí. Download. Celý Film. 720p. Ke Stažení. Český Film. Stáhnout