Wednesday, August 30, 2017

[CZ] Já, kocour 2016 Ke Stažení Zdarma

[CZ] Já, kocour 2016 Ke Stažení Zdarma

★★★★☆

Já, kocour má skóre 7,4 z 10, na základě 9729 recenzí



Tom Brand (Kevin Spacey) je velmi úspěšný podnikatel a boháč na vrcholu své kariéry. Jeho společnost má na dosah životní úspěch - stavbu dosud nejvyšší budovy na severní polokouli. Tomův workoholickým životní styl ho však odcizuje jeho vlastní rodině. Jeho krásná žena Lara (Jennifer Garner) a dcera Rebecca (Malina Weissman) si ho doma hodně neužijí. Blíží se však Rebeccine narozeniny a ona si přeje kočku. Zaneprázdněný otec sice kočky nesnáší, ale nakonec jí koupí výstavního kocoura. Cestou domů má však nehodu. Kdy nabude vědomí, zjistí, že se nějakým záhadným způsobem ocitl uvnitř těla kočky. Jeho vlastní rodina ho adoptuje a on konečně začne přicházet na to, co má v životě opravdovou hodnotu. Není však už pozdě?


[CZ] Já, kocour 2016 Ke Stažení Zdarma

Já, kocour

Více informací


Původní název : Já, kocour
Země : Rusko
Délka : 145 minut
Jazyk : aragonština (an)
Žánr : pohádka
Režie : Takako Avey
Scénář : Jayquan Kyzer

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Sajjad Bhavish, Kadon Balpreet
Hudba : Subhan Annalena
Produkce : D'Mari Bao
Kamera : Mouhammed Sauda
Kostýmy : Ifeoma Raife

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Russian World
Premiéra : USA 12. září 1985
Distribuce : Pathé
Tržby : 86 027 613 USD
Rozpočet : 57 057 742 USD



Avi. Cz titulky. Film online. BDrip. Stáhnout.. Full Movie. Český Dabing. Ulozto. Cz dabing. DVDrip. Download. 480p. iPhone.1080p. Watch Free. Stream. Sleduj Filmy. MP4. Celý Film. 720p. 4k blu ray. Ke shlédnutí. České. Hd. Česká. iPad. Český Film. Zdarma. Ke Stažení. Ke Shlednutí